Můj freeSAT

  1. Co je Můj freeSAT?

    Můj freeSAT je samoobslužný portál, ve kterém můžete spravovat svoji smlouvu. V tomto portálu si můžete prohlédnout svá vyúčtování a služby, spravovat své smart karty a upravovat své osobní údaje. Tato aplikace Vám také umožní přímo nás kontaktovat a být informován o novinkách freeSAT.

Registrace a přihlášení

  1. Mohu si vytvořit účet?

    Pokud jste zákazníkem freeSAT, můžete si vytvořit a spravovat svůj účet Můj freeSAT.

  2. Jak si vytvořím účet Můj freeSAT?

    Pokud jste zákazníkem freeSAT, můžete si účet vytvořit kliknutím na položku Vytvořit nový účet. Abyste se mohli zaregistrovat, budete potřebovat:
    - Zákaznické číslo nebo číslo Smart karty,
    - poštovní směrovací číslo na smlouvě,
    - platnou e-mailovou adresu, ke které máte přístup.

  3. Můžu se přihlásit pomocí svého stávajícího účtu freeSAT?

    Ano, můžete se přihlásit pomocí svého současného účtu.

  4. Jaké je Můj freeSAT uživatelské jméno?

    Během procesu registrace do Můj freeSAT vyzve k zadání uživatelského jména. Uživatelské jméno je Vaše e-mailová adresa. Heslo musí být stanoveno podle přesně definovaných požadavků.

  5. Co mám dělat, když si nepamatuji své uživatelské jméno?

    Uživatelské jméno je vždy Vaše e-mailová adresa. Nepamatujete si jí stejně? Pak nás prosím kontaktujte přes chatový formulář na této stránce nebo na čísle 222999900.

  6. Co mám dělat, když si nepamatuji své heslo?

    Heslo si můžete obnovit sami, stačí kliknout na položku Zapomenuté heslo?, zadejte Váš e-mail a klikněte na tlačítko Odeslat.

Vyúčtování a platby

  1. Kde mohu najít svá vyúčtování?

    Svá vyúčtování naleznete v sekci „Vyúčtování“ v navigačním menu. Vaše vyúčtovaní se nacházejí v sekci „Mé faktury“.

  2. Co znamená aktuální zůstatek?

    Aktuální zůstatek vás informuje o částce, kterou musíte zaplatit. Pokud máte aktuální zůstatek, musíte zaplatit zobrazenou částku. Pokud je aktuální zůstatek 0, nemáte zatím žádnou částku, kterou je třeba uhradit.

  3. Mohu platit online?

    Platbu můžete provést některou z on-line platebních metod, a to přes zelené tlačítko „Zaplatit“, které najdete ve spodní části v sekci „Vyúčtování“. Částka bude připsána nejpozději následující pracovní den.

  4. Co je to inkaso?

    Inkaso je pohodlná platební metoda, při které jednorázovým nastavením a souhlasem ve vaší bance umožníte, aby freeSAT v dohodnutém termínu automaticky stáhl fakturovanou částku. První inkasní platbu si budeme žádat od 11. dne v měsíci v následujícím zúčtovacím období, případně první pracovní den po tomto dni. Podrobné informace jak zřídit inkasní příkaz najdete zde.

  5. Budu si moci z webové stránky vytisknout výpis z účtu a použít ho na úhradu svého vyúčtování?

    Pomocí vytištěného výpisu není možné platit, protože k němu není připojen šek nezbytný pro provedení platby. Můžete použít alternativní způsoby platby (bankovní převod, poštovní poukázky).

  6. Proč nebyla moje platba zahrnuta do mého aktuálního zůstatku?

    Platba, kterou jste nedávno provedli, nebula zahrnuta do vašeho aktuálního zůstatku, protože zpracování plateb trvá několik dní. Pokud je platba starší než 5 dní, obraťte se na zákaznickou podporu nebo odešlete potvrzení o platbě prostřednictvím našeho kontaktního formuláře

  7. Proč si nemohu stáhnout svou fakturu?

    Vaše nová faktura se ještě nedá stáhnout, protože trvá přibližně 10 dní, dokud bude PDF soubor nahrán do služby Můj freeSAT. Pokud nejste nový zákazník a vaše staré faktury nejsou dostupné ve formátu PDF, obraťte se na linku Zákaznické podpory.

  8. Jak staré výpisy účtů mohu najít?

    Všechny své předchozí výpisy najdete na stránce Můj freeSAT. Je tam k dispozici historie všech vašich výpisů.

Služby

  1. Proč bych měl restartovat svou kartu?

    Kartu potřebujete restartovat, pokud Vám chybí jeden nebo několik kanálů, které jsou normálně součástí vašeho balíčku. Stejně potřebujete restartovat svou kartu, pokud jste přístroj nepoužívali delší dobu (více než měsíc) a pokud byl vypnutý.

  2. Co mám dělat v případě, že se chystám na delší dovolenou?

    Za prvé, přejeme vám šťastnou cestu! Pokud budete pryč déle než několik týdnů, váš freeSAT satelitní přijímač může po návratu domů potřebovat restartovat, abyste mohli využívat naše služby. Postup je jednoduchý:
    - Přihlaste se pomocí tohoto odkazu a zadejte své údaje
    - Klikněte na „Nastavení“ v horní navigaci
    - V sekci „Znova autorizujte Smart kartu“ vyberte smart kartu z rolovacího menu.
    - Nakonec klikněte na zelené tlačítko „Znovu ověřte" vedle zařízení, které chcete obnovit.

  3. Chybí mi několik kanálů. Jak je znovu nastavím?

    Čas od času potřebuje smart karta satelitního přijímače zrestartovat, abyste mohli sledovat své oblíbené kanály. Restartování je velmi jednoduché, jen postupujte podle tohoto krátkého návodu a vaše oblíbené kanály budou ihned k dispozici:
    - Přihlaste se pomocí tohoto odkazu a zadejte své údaje
    - Klikněte na „Nastavení“ v horní navigaci
    - V sekci „Znova autorizujte Smart kartu“ vyberte smart kartu z rolovacího menu.
    - Nakonec klikněte na zelené tlačítko „Znovu ověřte" vedle zařízení, které chcete obnovit.

  4. Moje služba úsporný dovolenkový režim nefunguje. Co mám dělat?

    Pokud byla služba vypnuta na měsíc nebo déle, budete muset restartovat smart kartu za účelem obnovy vašich TV služeb. Postup je jednoduchý:
    - Přihlaste se pomocí tohoto odkazu a zadejte své údaje
    - Klikněte na „Nastavení“ v horní navigaci
    - V sekci „Znova autorizujte Smart kartu“ vyberte smart kartu z rolovacího menu.
    - Nakonec klikněte na zelené tlačítko „Znovu ověřte" vedle zařízení, které chcete obnovit.

  5. Jak mohu zkontrolovat intenzitu signálu?

    Na kartě „Nastavení“ najdete možnost aktualizovat kartu nebo znovu nastavit PIN kód. Úroveň signálu můžete zkontrolovat nastavením na volný kanál Sky News. Pokud uvedený kanál nefunguje, kontaktujte Zákaznickou podporu.

  6. Jak si mohu obnovit svou kartu nebo znovu nastavit svůj PIN kód?

    Na kartě „Nastavení“ najdete možnost aktualizovat kartu nebo znovu nastavit PIN kód.Aby aktualizace fungovala, budete potřebovat vybrat správné číslo karty, proto si ho prosím nejdřív ověřete.

  7. Mohu kartu obnovit dvakrát za sebou?

    Ano, kartu můžete obnovit dvakrát za sebou. Je však třeba počkat 5 minut od prvního obnovení. Tato funkce brání přetížení systému.

  8. Mohu přes Můj freeSAT rozšířit nebo omezit své současné balíčky nebo přejít na vyšší balíčky?

    Na kartě „Balíčky a služby“ si můžete zkontrolovat svoje aktuální služby a zároveň rozšířit své současné balíčky nebo přejít na vyšší balíčky. Po kliknutí na položku „Změnit službu” se zobrazí Vaše aktuální nabídky a možnosti navýšení. Službu si zde můžete pouze navýšit, pro snížení služby je nutné kontaktovat zákaznickou podporu. Tento postup platí pro všechny zákazníky (platí pro satelit Thor i Astra)

  9. Obnovil jsem svou kartu nebo resetoval svůj PIN kód, ale stále mám problémy.

    Ujistěte se, že jste zadali správnou možnost na příslušné smart kartě. Pokud problém stále přetrvává, kontaktujte Zákaznickou podporu.

Profil

  1. Jak mohu aktualizovat své osobní údaje?

    Na kartě „Profil“ v horní části navigačního menu v sekci „Informace o adrese“ uvidíte vaše aktuální jméno, telefonní číslo a adresu. Kliknutím na tlačítko „Upravit“ můžete aktualizovat telefonní číslo a účetní adresu.

    V sekci „Informace o účtě“ uvidíte vaši aktuální e-mailovou adresu. Kliknutím na tlačítko „Změnit uživatelské jméno“ můžete e-mailovou adresu změnit.

  2. Jak si mohu změnit účetní adresu?

    - Klikněte na „Upravit“ v sekci „Informace o adrese“ v části „Profil“.
    - Začněte psát vaši ulici, poté vyberte ulici a město ze seznamu.
    - Zadejte PSČ a číslo popisné
    - Adresu můžete přidat i manuálně vyplněním polí PSČ, ulice, město a číslo popisné a uložte ji.