Inkaso je pohodlná platební metoda, při které jednorázovým nastavením a souhlasem ve vaší bance umožníte, aby freeSAT v dohodnutém termínu automaticky stáhl fakturovanou částku. První inkasní platbu si budeme žádat od 11. dne v měsíci v následujícím zúčtovacím období, případně první pracovní den po tomto dni. Podrobné informace jak zřídit inkasní příkaz najdete zde.
Jedná se o inkasní službu České pošty pro sdružené platby za služby od různých dodavatelů.
Pro nastavení úhrady prostřednictvím SIPO kontaktujte Zákaznický servis.
Zřídíte jej sami ve vaší bance (na přepážce nebo přes internet banking) s použitím platebních údajů (najdete je na vaší faktuře v modrém rámečku).
Standardní platba poštovní poukázkou typu A na přepážce České pošty. Poštovní poukázku najdete na každé faktuře ve spodní části.
Platbu můžete provést některou z on-line platebních metod, a to přes zelené tlačítko „Zaplatit“, které najdete ve spodní části v sekci „Vyúčtování“. Částka bude připsána nejpozději následující pracovní den.
Do samoobslužného portálu Můj freeSAT se můžete přihlásit zde.